مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 02:552023-08-04بين الملل

حملات سایبری به سیستم های ده ها بیمارستان در چندین ایالت آمریکا


در پی حمله سایبری به سرورهای کامپیوتری بیمارستان ها در سراسر آمریکا خدمات درمانی این کشور با اختلال مواجه شد و اورژانس های چندین ایالت را از ارائه خدمات منع کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یک حمله سایبری سیستم های رایانه ای بیمارستان ها را در سراسر آمریکا مختل کرده و اورژانس های چندین ایالت را مجبور کرده است تعطیل شوند.

بسیاری از خدمات درمانی و مراقبت های اولیه امروز (جمعه) در آمریکا تعطیل بودند، زیرا کارشناسان امنیتی برای تعیین میزان مشکل و حل آن تلاش می کردند.

وبگاه روسیا الیوم گزارش داد که هک شدن اطلاعات امنیتی داده ها روز پنجشنبه در تأسیساتی که توسط هلدینگ پزشکی پراسپکت اداره می شد، که در کالیفرنیا مستقر است و بیمارستان ها و کلینیک هایی در آن جا و تگزاس، کانکتیکات، رود آیلند و پنسیلوانیا دارد، آغاز شد.

این شرکت در بیانیه ای گفت: پس از اطلاع از این موضوع، سیستم های خود را برای محافظت از آن ها آفلاین کردیم و با کمک متخصصان امنیت سایبری تحقیقاتی را آغاز کردیم.

در حالی که تحقیقات ما ادامه دارد، ما بر روی رفع نیازهای مبرم بیماران خود متمرکز هستیم، زیرا با پشتکار تلاش می کنیم تا در اسرع وقت به حالت عادی برگردیم.

به گفته آژانس امنیت سایبری آمریکا، در ماه ژوئن، چندین آژانس آمریکایی، ازجمله وزارت انرژی، توسط مجرمان سایبری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حملات سایبری به سیستم های ده ها بیمارستان در چندین ایالت آمریکا

حملات سایبری به سیستم های ده ها بیمارستان در چندین ایالت آمریکا