مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-22سياسي

تشکیل کمیته انتصابات در صندوق ذخیره فرهنگیان/ 45 درصد انتصابات از میان فرهنگیان


مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، با اشاره به تشکیل کمیته انتصابات با هدف انتصاب افراد دارای تبحر، تخصص و تعهد، گفت: بیش از 500 رزومه مورد بررسی قرار گرفت و 170 انتصاب صورت پذیرفت که از این تعداد 45 درصد انتصاب ها از میان فرهنگیان و خانواده های آنان انجام شده است.

- مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، با اشاره به تشکیل کمیته انتصابات با هدف انتصاب افراد دارای تبحر، تخصص و تعهد، گفت: بیش از 500 رزومه مورد بررسی قرار گرفت و 170 انتصاب صورت پذیرفت که از این تعداد 45 درصد انتصاب ها از میان فرهنگیان و خانواده های آنان انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نجف پور کردی در دیدار با فریدون عباسی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات این صندوق طی یک سال گذشته بیان کرد: این موسسه با چندین نوع چالش مواجه بود که آنها را آسیب شناسی کرده و برای رفع آن اقدام کردیم که می توان به احیای ارزش مالکانه، احیای بانک سرمایه، بهبود عملکرد فعالیت های بیمه ای اشاره کرد.

وی ادامه داد: از جمله این چالش ها می توان به موضوع تشکیل کمیته انتصابات با هدف انتصاب افرادی دارای سه مولفه تبحر، تخصص و تعهد و با اولویت خانواده فرهنگیان اشاره کرد؛ بیش از 500 رزومه مورد بررسی قرار گرفت و 170 انتصاب صورت پذیرفت که از این تعداد 45 درصد انتصاب ها از میان فرهنگیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته انتصابات در صندوق ذخیره فرهنگیان/ 45 درصد انتصابات از میان فرهنگیان

تشکیل کمیته انتصابات در صندوق ذخیره فرهنگیان/ 45 درصد انتصابات از میان فرهنگیان