مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:302023-08-22سياسي

گفتمان اربعین باید در فضای شهری و محله ها ایجاد شود


مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید بر اربعینی کردن شهرها، گفت: گفتمان اربعین را باید در حوزه فضای شهری ایجاد کنیم و از فضای بصری شهر گرفته تا رسانه های محلی را درگیر این ماجرا نماییم.

- حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: فرصت زیارت پیاده حرم سیدالشهدا (ع) که در سال های اخیر به وجود آمده به تعبیر رهبر معظم انقلاب یک معجزه الهی است که دست یاریگر خداوند را در این حرکت می توان دید.

وی افزود: این حرکت علاوه بر اینکه دارای بازتاب هایی در حوزه بین المللی است، بازتاب درون کشوری نیز دارد و به تعبیر حضرت آقا ضامن بقای کشور است.

شریف تبار با بیان اینکه در سال های اخیر سنت اربعین بیش از پیش احیا و شور و حال آن در کشور ایجاد شده است، گفت: ما باید علاوه بر بهره گیری از جوشش و پوشش های مردمی، رسانه ها را به میدان آوریم و به این حرکت عظیم ضریب رسانه ای دهیم.

وی ادامه داد: قدم اول این است که شهر خود را اربعینی کنیم و این گفتمان را در حوزه فضای شهری ایجاد کنیم و از فضای بصری شهر گرفته تا رسانه های محلی را درگیر این ماجرا نماییم تا انگیزه سازی اولیه صورت گیرد.

شریف تبار نقش رسانه ها در ایجاد انگیزه اولیه را مهم و مؤثر خواند و خاطرنشان کرد: باید کاری کرد تا هم کسانی که توفیق سف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتمان اربعین باید در فضای شهری و محله ها ایجاد شود

گفتمان اربعین باید در فضای شهری و محله ها ایجاد شود