مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 11:312023-08-06سياسي

استفاده از ظرفیت اندیشکده حکمرانی استان ها در حل مسائل کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، بهروز طهماسب کاظمی صبح امروز در آیین افتتاح اندیشکده حکمرانی لرستان به عنوان پانزدهمین اندیشکده کشور، اظهار کرد: کمتر استانی پیدا می شود همچون لرستان که شهدای برجسته، علما و اندیشمندان علمی و حوزوی این چنینی را به جامعه بشریت معرفی کرده باشد.

وی خاطرنشان کرد: به برکت وجود حکمت مقام معظم رهبری و توسعه زیرساخت ها، امروز ظرفیتی از اندیشمندان و فرهیختگان ایجاد شده که در کشور و دنیا ارزشمند است.

معاون هماهنگی و پژوهشی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دانشمندان ایرانی در جامعه جهانی مانند ستاره می درخشند، افزود: این ظرفیتی است که به برکت انقلاب و نظام اسلامی ایجاد شده است.

طهماسب کاظمی بیان داشت: مسوولیت پذیرفتن و کار کردن به ویژه در شهرستان ها سخت است، اما ایجاد اندیشکده حکمرانی و پیگیری مسائل در مجلس، کار را آسان می نماید.

وی با بیان اینکه وجود دانشمندان در مجلس برکت بزرگی است، افزود: در گذشته مرکز پژوهش ها از ظرفیت نخبگانی محدودی بهره مند بود، اکنون اما مرکز پژوهش های جدید الگوهای تصمیم سازی متعددی پیدا کرده که ایجاد اندیشکده حکمرانی بخشی از تحقق این مهم است.

معاون هماهنگی و پژوهشی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای حل مسائل منطقه ای از ظرفیت اندیشکده حک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت اندیشکده حکمرانی استان ها در حل مسائل کشور

استفاده از ظرفیت اندیشکده حکمرانی استان ها در حل مسائل کشور