مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-07سياسي

زنان برای مقابله با هجمه دشمنان خود را به سلاح معنویت مجهز کنند


انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت: زنان برای مقابله با هجمه دشمنان خود را به سلاح معنویت مجهز کنند و در این جبهه به مقاومت بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور در اولین پنل سومین روز از نشست های تخصصی برگزیدگان مهرواره هوای نو که با عنوان نقش بانوان در آینده هیأت در هتل بزرگ ارم برگزار شد به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: امام حسین فلسفه همراه سازی فرزندان و زنان را این چنین بیان می کنند و می فرمایند خداوند این مهم را رقم زده و رسالتی بزرگ را در قالب اسارت بر دوش حضرت زینب گذاشته است.

وی بیان کرد: بزرگوارانی که در سراسر کشور مسؤولیت تبیین و دفاع از حریم، هویت، میراث و گنجینه بزرگ معارف را بر عهده دارند بدانند که امروز کانون خانواده در معرض خطر است.

دشمن خانواده و زنان را نشانه گرفته بر این اساس مسؤولیت بزرگی بر عهده ما بخصوص بانوان است.

اگر تا دیروز در جنگ سخت و نظامی مردان در خط مقدم بودند امروز زنان هستند که باید در خط مقدم جنگ نرم در خط مقدم باشند و خود را به سلاح معارف و معنویت مجهز کنند و در این جبهه به مقاومت بپردازند.

خزعلی با اشاره به اقدامات معاونت امور زنان و خانواده برای روز خانواده گفت: این معاونت در نظر دارد در همزمان با روز خانواده کلان رویدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان برای مقابله با هجمه دشمنان خود را به سلاح معنویت مجهز کنند

زنان برای مقابله با هجمه دشمنان خود را به سلاح معنویت مجهز کنند