مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 12:452023-07-29اقتصادي

تدابیر جدید دستگاه قضا درپیشگیری از تصادفات؛ هدف کاهش 50درصدی است


به گفته مدیرکل دفتر پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه 30 درصد از بودجه نظام سلامت به درمان افراد مصدوم حوادث رانندگی اختصاص دارد و 30 درصد از ورودی پرونده به دادسراها مربوط به این حوادث است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازموفقیت دستگاه قضا در پیشگیری از طلاق / رشد ده درصدی سرقت های خُرد منتشر شد؛ صادقی پیشگیری را در سه سطح نخست فرهنگی، دوم پیشگیری از بروز جرم برای افراد بزهکار یا برای افراد مستعد بروز جرم و پیگیری در ساحت سوم را پیشگیری قضایی از تکرار جرم دانست.

صادقی در بخش نخست این مصاحبه تاکید کرده بود که اگرچه به دلیل رشد فقر میزان جرایم و سرقت های خرد افزایش ده درصدی داشته است با این حال در برخی از آسیب های اجتماعی نظیر طلاق با کمک مشاوران قوه قضاییه آمار بهبود یافته است.

بخش دوم این مصاحبه تفصیلی را در زیر می خوانید: مهر: در خصوص جرایم زیست محیطی گزارشاتی هم رسیده و پرونده هایی هم ایجاد شده است؛ برای ما توضیح دهید که جرم انگاری این موارد به چه صورت بوده است و با توجه به اینکه آلودگی هوا یکی از معضلات در کلان شهرها به ویژه در تهران است در دو سال اخیر چه اقدام اساسی در این زمینه صورت گرفته است.

صادقی: ما قانونی تحت عنوان قانون هوای پاک داریم که سال ها از تصویب آن گذشته است که مطابق با این قانون دستگاه های متعددی دارای مسئولیت هستند سال گذشته در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر جدید دستگاه قضا درپیشگیری از تصادفات؛ هدف کاهش 50درصدی است

تدابیر جدید دستگاه قضا درپیشگیری از تصادفات؛ هدف کاهش 50درصدی است