مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 09:412023-07-30اقتصادي

ثبت جهانی گردوی تویسرکان در فائو


اسحاق ترکاشوند در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با تأکید بر لزوم جذب بیشتر گردشگر و ماندگاری آنها در شهرستان تویسرکان، یکی از بسترهای تحقق این مهم را برگزاری رویدادها و جشنواره های مختلف دانست و افزود: در این راستا  پنج جشنواره مبل و منبت، فرش، رویداد گرامیداشت مقام میررضی الدین آرتیمانی، گردو، توت و عسل ثبت شده که در نظر داریم آنها را سالانه برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه تاکنون جشنواره توت، عسل و فرش برگزار شده و شهریورماه نیز دو جشنواره گردو و مبل و منبت برگزار خواهد شد از برگزاری بزرگداشت مقام میررضی الدین آرتیمانی اوایل مهرماه خبر داد.

رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تویسرکان تصریح کرد: بررسی اوضاع اجتماعی، سیاسی و فرهنگی عصر میررضی الدین، معرفی و شناساندن ابعاد شخصیت او در حوزه عرفان و تحلیل جایگاه شاعری شعر میررضی الدین بخشی از اهداف این همایش محسوب می شود.

صدور مجوز سه اقامتگاه گردشکری در تویسرکان وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه سال گذشته سه مجوز اقامتگاه بوم گردی در شهرستان تویسرکان صادر شده است، عنوان کرد: دو اقامتگاه بوم گردی این شهرستان هفته دولت و آخر سال به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت جهانی گردوی تویسرکان در فائو

ثبت جهانی گردوی تویسرکان در فائو