مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 18:202023-07-30سياسي

قطع همکاری انتشارات دانشگاه امام صادق(ع) با پلتفرم طاقچه


معاونت پژوهشی و فناوری امام صادق(ع) در پی انتشار تصویر کشف حجاب برخی کارکنان یک پلتفرم دسترسی به نسخه دیجیتال و صوتی کتاب با این پلتفرم قطع همکاری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه امام صادق(ع)، معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه امام صادق در پی انتشار تصویری خلاف عرف، شرع و قوانین رسمی کشور در ارتباط پلتفرم طاقچه تعلیق همکاری را با این برنامه اعلام کرد.

در اطلاعیه دانشگاه امام صادق(ع) آمده است: در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران فداکارشان، انتشار تصویری خلاف عرف، شرع و قوانین رسمی کشور در ارتباط با برنامه کاربردی که مأموریت اصلی آن، فرهنگ سازی و دعوت مردم به تأمّل، تدبر و مطالعه است، اسباب تأسف و تعجب جامعه نشر و علمی کشور را فراهم آورد.

️ اگرچه به نظر می رسد تصویر منتشره قابل تعمیم به همه دست اندرکاران و کارکنان برنامه کاربردی طاقچه نیست، اما با گذشت دو روز، شاهد اعلام انزجار و تبرّی رسمی این مجموعه از ترویج محرّمات الهی نبودیم.

لذا با وجود سوابق و تصویر مثبت گذشته، لازم است اعلام کنیم که ارتباط انتشارات دانشگاه امام صادق علیه السلام با این شرکت و برنامه کاربردی آن، تا زمان اعلام برائت و اصلاح رویه گذشته، به حالت تعلیق در خواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع همکاری انتشارات دانشگاه امام صادق(ع) با پلتفرم طاقچه

قطع همکاری انتشارات دانشگاه امام صادق(ع) با پلتفرم طاقچه