مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-07سياسي

پیشرفت هر کشوری در گرو سرمایه های انسانی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه پیشرفت هر کشوری در گرو مولفه های مختلفی قرار دارد که یکی از مهمترین آنها سرمایه های انسانی است، - ایسنا/زنجان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه پیشرفت هر کشوری در گرو مولفه های مختلفی قرار دارد که یکی از مهمترین آنها سرمایه های انسانی است، گفت: باید قدر این سرمایه ها را بدانیم و در جهت حفظ و صیانت و تقویت باورها و هویت آنها تلاش کنیم.

ابوالفضل رفیعی ظهر امروز (16 مردادماه) در نشست خبری دومین رویداد علمی، تفریحی و مهارتی برپا ، اظهار کرد: استعدادهای برتر و نخبگان علمی جایگاه ویژه ای دارند که نقش آنها نسبت به مولفه های دیگر بارزتر است و عامل پیشرفت و هم افزایی در تمام حوزه ها هستند.

وی با بیان اینکه تاکیدات زیادی در مبانی دینی خود در خصوص علم آموزی داریم، تصریح کرد: باید توجه ویژه ای نسبت به این قشر و شکوفا کردن استعدادهای برتر و توانمندسازی آنها داشته باشیم که رویداد علمی، تفریحی و مهارتی برپا نیز بر این اساس راه ‍اندازی شده است و به صیانت و حفظ این سرمایه ها و توانمندسازی و مهارت افزایی آنها کمک می کند.

رفیعی گفت: در این رویداد، زمینه های آشنایی جوانان با واقعیت های دنیا فراهم می شود و با ارتباطات و شبکه سازی هایی که در این اردوها شکل می گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت هر کشوری در گرو سرمایه های انسانی است

پیشرفت هر کشوری در گرو سرمایه های انسانی است