مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 15:552023-08-19اجتماعي

شبکه سازی نسل جدید معلمان با چهارسوق/ وقتی کسب تجربه ضروری است


نظام تعلیم و تربیت، متشکل از اجزا و ارکانی است که باهم در تعادل و تعامل هستند و به همین خاطر طراحی و معماری بهینه مناسبات درونی اجزای سیستم اهمیت دارد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جمعی از فعالان تعلیم و تربیت، معلمان و اساتید دانشگاه با حضور در یک دورهمی تحت عنوان رویداد آموزشی چهارسوق تلاش کردند تا ضمن آشنایی با روش های تجربی تعلیم و تربیت یکدیگر، اقدام به شبکه سازی میان خود کنند.

مهدی نوید ادهم دبیرکل سابق شورای عالی آموزش و پرورش و از فعالان نظام تعلیم و تربیت در این مراسم با اشاره به تأثیرگذاری دیدارهای فعالان تعلیم و تربیت با یکدیگر گفت: این روزها جمعیت زیادی از جوانان علاقه مند به نظام تعلیم و تربیت در کشور مشغول فعالیت هستند که این رویداد چهارسوق، چهره های دارای انگیزه و مهارت در حوزه تعلیم و تربیت را شناسایی و شبکه سازی می کند که این تبادل تجربیات و هم افزایی باعث ارتقای کیفیت نظام تعلیم و تربیت می شود.

رویدادهایی نظیر چهارسوق با استقبال دست اندرکاران حوزه تعلیم و تربیت روبرو شده است که نشان از موفقیت آن دارد.

محسن حاجی میرزایی وزیر سابق آموزش و پرورش هم در حاشیه این رویداد با بیان اینکه بیش از 75 سال است که مسائل آموزش و پرورش روی میز بوده و برداشته نشده اند؛ گفت: معتقدم یکی از مهم ترین دلایل عدم پیشرفت ما در نوع ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه سازی نسل جدید معلمان با چهارسوق/ وقتی کسب تجربه ضروری است

شبکه سازی نسل جدید معلمان با چهارسوق/ وقتی کسب تجربه ضروری است