مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 13:002023-08-15اجتماعي

کریدورهای اربعینی فارس ایمن سازی شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از ایمن سازی کریدورهای ارتباطی این استان که منتهی به استان خوزستان می شوند، خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از ایمن سازی کریدورهای ارتباطی این استان که منتهی به استان خوزستان می شوند، خبر داد.

علیرضا راستیار سه شنبه 24 مرداد به خبرنگاران گفت: دو محور و کریدور ارتباطی قطرویه، نی ریز، استهبان، سروستان، شیراز، ارژن، قایمیه، نورآباد، رستم و محور یزد، دوراهی سورمق، صفاشهر، سعادتشهر، مرودشت، ارژن، قائمیه، نورآباد و رستم که طی ایام اربعین برای تردد زائران استفاده می شود، ایمن سازی شده است.

راستیار خاطرنشان کرد: طول رفت و برگشت کریدورهای اربعینی در فارس بیش از 1500 کیلومتر است که با اقدامات راهداری مورد نیاز از ماه های قبل ایمن سازی شدند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای فارس اظهار کرد: نصب نیوجرسی، خط کشی، ایمن سازی مقاطع دارای پتانسیل وقوع تصادف، بروزرسانی سیستم های روشنایی، آرامسازی ترافیک در مقاطع مسکونی، لکه گیری و روکش آسفالت، نصب علایم و … از جمله اقدامات راهداری برای تردد ایمن و روان زایران اربعینی حسینی (ع) است که تا پایان طرح نیز تداوم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریدورهای اربعینی فارس ایمن سازی شد

کریدورهای اربعینی فارس ایمن سازی شد