مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 20:402023-07-24اقتصادي

توسعه نیروگاه علی آبادکتول با تسهیلات 390 میلیون یورویی


پس از پیگیری های مستمر، فاز بخار نیروگاه علی آبادکتول استان گلستان با اعطای تسهیلات ارزی بانک ملی محقق می شود.

- ایسنا/گلستان پس از پیگیری های مستمر، فاز بخار نیروگاه علی آبادکتول استان گلستان با اعطای تسهیلات ارزی بانک ملی محقق می شود.

استاندار گلستان عصر امروز دوشنبه 2 مردادماه 1402 در نشست با دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران، اظهار کرد: اقدامات بانک ملی در راستای توسعه استان گلستان قابل تقدیر است.

دکترعلی محمد زنگانه، با بیان اینکه بانک ملی در اقدامی دیگر به عنوان بانک عامل با اعطای تسهیلات ارزی زمینه ساز اجرای فاز بخار نیروگاه برق علی آبادکتول شده است، ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در سفر دوم رییس جمهور به استان، فاز توسعه این نیروگاه آغاز خواهد شد.

وی رقم اعطای تسهیلات این بانک را 390 میلیون یورو برشمرد و افزود: امیدواریم بتوانیم با اعطای این رقم تحت نظارت صندوق توسعه ملی و همچنین آورده 10 هزار میلیارد ریالی نیروگاه زمینه ساز تسریع در اجرا و بهره برداری از این پروژه باشیم.

استاندار گلستان با تأکید بر اینکه همراهی بانک ملی در اعطای این تسهیلات مناسب بوده، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هدف گذاری دقیقی در زمینه اعطای این تسهیلات صورت گرفته، تقاضای تسریع در اعطای آن به متقاضیان را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه نیروگاه علی آبادکتول با تسهیلات 390 میلیون یورویی

توسعه نیروگاه علی آبادکتول با تسهیلات 390 میلیون یورویی