مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 14:452023-08-14اجتماعي

اختلاف دما در استان اصفهان به 30 درجه رسید/ تداوم گردوغبار محلی


رییس مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: اختلاف دمای گرمترین و خنک ترین نقاط استان به 30 درجه سلسیوس می رسد.

- لیلا امینی در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه روند کاهشی دما در استان اصفهان طی 24 ساعت پیش رو ادامه دارد، اظهار داشت: بادرود از توابع شهرستان نطنز با بیشینه دمای 38 درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای هشت درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان طی ساعات آینده خواهند بود.

وی با اشاره به افت 2 درجه ای دمای استان طی امروز و فردا ادامه داد: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به 34 درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به 15 درجه سلسیوس بالای صفر می رسد.

رییس مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه تا پایان هفته جوی پایدار در سطح استان حاکم است، گفت: آسمان بیشتر مناطق استان صاف و در برخی نقاط گاهی کمی ابری پیش بینی می شود.

امینی اضافه کرد: وزش باد در ساعات بعدازظهر گاهی شدت دارد که این شرایط در مناطق شرقی استان به خیزش گردوخاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا می انجامد.

به گفته وی در مناطق مرکزی از جمله کلان شهر اصفهان گرد و غبار محلی پیش بینی می شود و این شرایط طی روز سه شنبه ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف دما در استان اصفهان به 30 درجه رسید/ تداوم گردوغبار محلی

اختلاف دما در استان اصفهان به 30 درجه رسید/ تداوم گردوغبار محلی