مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 18:052023-08-03سياسي

زباله سراوان 10 لیتر بر ثانیه شیرابه سمی تولید می کند


نماینده رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زباله سراوان 10 لیتر بر ثانیه شیرابه سمی تولید می کند، گفت: با راه اندازی زباله سوز در رشت بخشی از معضل زیست محیطی پسماند حل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رضا احمدی سنگری بعدازظهر پنجشنبه در جلسه حل معضل پسماند شهر رشت با اولویت تأمین اعتبار احداث زباله سوز رشت، اظهار کرد: حدوداً 40 سال است که در منطقه سراوان به مساحت 25 هکتار و با ارتفاع 110 متر زباله دپو شده و طبق آمار 10 لیتر بر ثانیه شیرابه سمی از این مدفن خارج می شود.

وی با اشاره به تولید روزانه هزار و 200 تن زباله در شهر رشت، افزود: با احداث و راه اندازی زباله سوز در شهر رشت می توانیم بخشی از معضل زیست محیطی پسماند سراوان را حل کنیم.

اجرای پروژه زباله سوز رشت به اعتبارات بالایی نیازمند است مهدی غضنفری رییس و عضو هیأت عامل صندوق توسعه ملی گفت: سرمایه گذاری ارزی و سودآوری ناشی از آن رسالت واقعی این صندوق است.

وی با اشاره به اهمیت توجه به مسائل زیست محیطی افزود: پشتیبانی از طرح های زیست محیطی، پایداری هوا، حفظ زمین و نظایر آنها جزو مأموریت های ذاتی این صندوق نیست و جزو شرح وظایف سازمان برنامه و بودجه محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زباله سراوان 10 لیتر بر ثانیه شیرابه سمی تولید می کند

زباله سراوان 10 لیتر بر ثانیه شیرابه سمی تولید می کند