مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 11:152023-07-25سياسي

عاملان قرآن سوزی منتظر اشدمجازات باشند


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با محکومیت جنایت قرآن سوزی در سوئد و دانمارک، تأکید کرد که عاملان این جنایت باید در انتظار اشد مجازات از سوی دادگاه های کشور های اسلامی باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، اصغر جهانگیر معاون اجتماعی قوه قضاییه با اشاره به پیام رهبر حکیم انقلاب در پی جسارت به ساحت قرآن مجید در سوئد و تاکید معظم له مبنی بر اینکه اشد مجازات برای عامل جسارت به ساحت قرآن مجید مورد اتفاق همه علمای اسلام است گفت : این فرمان رهبر انقلاب نباید بر زمین بماند و عاملان این جنایت بزرگ باید در انتظار اشد مجازات از سوی دادگاه های کشور های اسلامی باشند و این مطالبه آحاد مسلمانان در اقصی نقاط جهان است.

جهانگیر همچنین به سناریو ها و توطئه های پشت پرده در خصوص اسلام هراسی اشاره کرد و افزود: امروز منطق اسلام مهم ترین عامل گرایش افراد به اسلام است و علی رغم همه اسلام هراسی ها نتوانسته اند جلوی گرایش به اسلام را بگیرند.

برای همین است که امروز جمعیت مسلمانان از 2 میلیارد نفر عبور کرده است و هر روز که می گذرد انوار این دین مقدس در جهان، شعاع بیشتری پیدا کرده است.

وی در همین راستا به سکوت مدعیان حقوق بشر اشاره کرد و گفت : واقعا این ننگ و رسوایی بزرگی برای مدعیان حقوق بشر است که در برابر این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان قرآن سوزی منتظر اشدمجازات باشند

عاملان قرآن سوزی منتظر اشدمجازات باشند