مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 14:252023-08-12سياسي

ثبت 1312 مورد درخواست بخشودگی جرایم بیمه ای در گیلان


مدیرکل تأمین اجتماعی گیلان با اشاره به طرح بخشودگی جرایم بیمه ای گفت: تاکنون 1312 مورد درخواست بخشودگی جرایم بیمه ای ثبت و 850 مورد تعیین تکلیف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیوان مرتضوی ظهر شنبه در همایش تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه، اظهار کرد: تنوع خدمات رسانی در تأمین اجتماعی کاملاً مشهود است و یکی از بزرگترین سازمان های کشور است.

وی با اشاره به تنوع خدمات و مخاطب در تأمین اجتماعی، افزود: بیمه، درمان و فعالیت اقتصادی سه بخش مهم تأمین اجتماعی در عرصه های مختلف است.

مدیرکل تأمین اجتماعی گیلان با اشاره به نقش این سازمان در لایه های مختلف زندگی مردم اضافه کرد: تأمین اجتماعی در ریز و درشت زندگی مردم اثرگذار است.

مرتضوی با بیان اینکه برخی مسئولان و مردم اطلاع کافی از خدمات تأمین اجتماعی ندارند، گفت: ناآگاهی و عدم شناخت درست از وظایف و رسالت های تأمین اجتماعی یک چالش است.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی و شفافیت سازی در حوزه تأمین اجتماعی یک مطالبه جدی است، افزود: اصحاب رسانه و خبرنگاران مأموریت های تأمین اجتماعی را تشریح کنند.

مدیرکل تأمین اجتماعی گیلان با اشاره به برخی مشکلات و چالش های این سازمان اضافه کرد: نسبت تعداد بیمه شده و مستمری بگیر فاصله زیادی وجود دارد و همین مسئله به یک چالش در آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 1312 مورد درخواست بخشودگی جرایم بیمه ای در گیلان

ثبت 1312 مورد درخواست بخشودگی جرایم بیمه ای در گیلان