مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-21اقتصادي

7 درصد حوادث در کوهستان رخ می دهد / مولدسازی ملک5300 میلیاردی هلال احمر در گرگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، قاسم غریب آبادی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر صبح دوشنبه در قرارگاه شهید همدانی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: - مدیر عامل جمعیت هلال احمر گفت: یکی از املاک و مستغلات هلال احمر واقع در بخش تجاری شهر گرگان با برآورد اولیه 5300 میلیارد ریال با هدف خرید و ساخت درمانگاه به فروش خواهد رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، قاسم غریب آبادی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر صبح دوشنبه در قرارگاه شهید همدانی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مجموعه مدیران استان در نظر دارند تا یکی از املاک و مستغلات هلال احمر واقع در محدوده میدان ولیعصر (عج) با مساحت 4 هزار متر مربع با هدف مولد سازی به فروش برسانند تا عایدی حاصله در بخش های مرتبط با هلال احمر هزینه شود.

غریب آبادی ادامه داد: بر اساس طرح اولیه مقرر است از درآمد حاصله در امر ساخت و خرید درمانگاه، تخت های درمانی و همچنین توسعه کارخانه روغن کشی هلال احمر در غرب گلستان هزینه شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر  افزود: بر اساس قیمت گذاری اولیه رقم کارشناسی بدوی حدود 5300 میلیارد ریال است که این قیمت مربوط به پایان سال 1401 است.

وی گفت: مرحله نخست مجوز مولد سازی در کمیته مولد سازی جمعیت هلال احمر تحصیل شده است و منتظر مجوز مدیر عامل جمعیت هلال احمر کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 درصد حوادث در کوهستان رخ می دهد / مولدسازی ملک5300 میلیاردی هلال احمر در گرگان

7 درصد حوادث در کوهستان رخ می دهد / مولدسازی ملک5300 میلیاردی هلال احمر در گرگان