مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 16:002023-08-18سياسي

مردم کهگیلویه و بویراحمد به معامله گرها رای نمی دهند


مجلس معامله گر نمی خواهد، مردم استان باید نماینده ای را انتخاب کنند کسی سیاست او دینی و ولایی باشد نه دین او سیاسی باشد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی نماز جمعه این هفته شهرستان بهمیی به امامت حجت الاسلام اسماعیل صلواتی اقامه شد.

امام جمعه شهرستان بهمیی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن دعوت نماز گذاران به رعایت تقوای الهی گفت: حرم شاهچراغ برای دومین بار طی چند ماه اخیر مورد حمله تروریستی واقع شده است هدف دشمن از تکرار عمل تروریستی در شاهچراغ چیست؟  در اقدامات تروریستی چند سال قبل همه با عوامل داعش در ارتباط بودند هم در اقدامات تروریستی در مجلس شورای اسلامی، حرم امام راحل (ره)، رژه نیروهای مسلح در اهواز نقطه هدف اماکن و مناطق سیاسی بود.

صلواتی افزود: حالا دشمن از هدف سیاسی به هدف مذهبی روی آورده است هدف اصلی ترور در گذشته مقامات سیاسی و نظامی بود اما حالا هدف ترور غیرنظامیان است تابعیت عاملان اقدامات تروریستی هم متفاوت است اما محور همه داعش است دشمن به دنبال چیست؟ هدف دشمن چیست؟ ایجاد تنش میان مقاومت و جبهه ایران اسلامی با مهاجران است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال تنش بین مهاجران و ایران اسلامی است دشمن به دنبال انحراف توجه جبهه مقاومت از تمرکز بر رژیم صهیونیستی است تلاش دشمن برای تحریک گسل مذهبی است لذا اخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم کهگیلویه و بویراحمد به معامله گرها رای نمی دهند

مردم کهگیلویه و بویراحمد به معامله گرها رای نمی دهند