مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 14:462023-08-15سياسي

لزوم تقویت سواد رسانه ای مدیران روابط عمومی در سیستان و بلوچستان


کلاس آموزش سواد رسانه ای به منظور آشنایی مدیران روابط عمومی ادارات با تکنیک ها و استراتژی های مناسب در فعالیت های رسانه ای و ارتباطات در سیستان و بلوچستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان، کارگاه آموزش سواد رسانه ای برای مدیران روابط عمومی ادارات با حضور سید دانیال معین آل داوود مجری اخبار شبانگاهی شبکه سه برگزار شد.

مدیر سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان گفت: سازمان بسیج رسانه، با هدف ارتقای سواد رسانه ای مدیران روابط عمومی ادارات، کلاس آموزشی مخصوص برای این گروه برگزار کرد، این کلاس آموزش سواد رسانه ای به منظور آشنایی مدیران روابط عمومی ادارات با تکنیک ها و استراتژی های مناسب در فعالیت های رسانه ای و ارتباطات عمومی بود.

پوریا یاسینی گفت: هدف سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان از برگزاری این کلاس تقویت و بهبود مهارت های سخنوری، نگارش و استفاده صحیح از رسانه ها در جذب نظر عامّه مردم و ارتقای تصویر عمومی ادارات بود تا در فعالیت های خود بهترین نتایج را بگیرند.

این مسئول بیان کرد: کلاس آموزش سواد رسانه ای برای مدیران روابط عمومی ادارات ، به صورت تئوری برگزار شد که در آن مباحث مختلفی از جمله نقش رسانه ها در جامعه، اصول و قواعد رسانه نگاری، نحوه بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت سواد رسانه ای مدیران روابط عمومی در سیستان و بلوچستان

لزوم تقویت سواد رسانه ای مدیران روابط عمومی در سیستان و بلوچستان