مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-22اقتصادي

تاسیس مرکز نوآوری در دانشکده شیمی دانشگاه امیرکبیر


رییس دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از تاسیس مرکز نوآوری دانشکده شیمی خبر داد و گفت: با شرکت نفت و گاز سرو در زمینه تولید کاتالیست ها همکاری مشترک داریم.

- رییس دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از تاسیس مرکز نوآوری دانشکده شیمی خبر داد و گفت: با شرکت نفت و گاز سرو در زمینه تولید کاتالیست ها همکاری مشترک داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مجید عبدوس در مورد فعالیت های این دانشکده، افزود: اخیرا دانشکده شیمی اقدام به راه اندازی مرکز نوآوری در قالب تفاهم نامه ای با شرکت نفت و گاز سرو کرده است؛ سنتز کاتالیست های جدید برای صنایع پتروشیمی، صنایع نفت و گاز از جمله محورهای این همکاری است.

دکتر عبدوس با بیان اینکه در حال حاضر در زمینه تولید کاتالیست ها پروژه های مشترکی را با برخی صنایع داریم، ادامه داد: همچنین پروژه هایی در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی داریم که در حال اجراست و روی استانداردسازی لوازم آرایشی فعالیت می کنیم.

وی گفت: اکثر فارغ التحصیلان دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در شرکت های پتروشیمی، صنایع شیمیایی و شرکت های خصوصی لوازم آرایشی بهداشتی مشغول فعالیت هستند.

رییس دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه در واقع تربیت دانشجو، تربیت کارشناس برای شرکت های دانش بنیان و صنایع شیمیایی کشور است، خاطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس مرکز نوآوری در دانشکده شیمی دانشگاه امیرکبیر

تاسیس مرکز نوآوری در دانشکده شیمی دانشگاه امیرکبیر