مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-10سياسي

850 طلبه فعال در حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری مشغول تحصیل می شوند


مدیر حوزه علمیه برادران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برآورد متقاضیان جدیدالورود 80 نفر است، گفت: سال جاری در سطح های مختلف 850 طلبه فعال در حوزه علمیه استان مشغول به تحصیل می شوند.

- حجت الاسلام اسحاق سعیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به اینکه ثبت نام در حوزه علمیه از اوایل اسفند ماه آغاز و تا اویل پاییز 1402 ادامه دارد، گفت: پذیرش طلاب جدید الورود به صورت آزمون کتبی، مصاحبه و تست های روانشناسی است.

مدیر حوزه علمیه برادران چهارمحال و بختیاری افزود: به طور کلی در یک تقسیم بندی کلی پذیرش در حوزه های علمیه استان به 2 سطح طلاب جدید الورود و پذیرش طلاب در رشته های تخصصی تقسیم می شود، لازم به ذکر است ثبت نام افراد در رشته های تخصصی تا پایان اردیبهشت ماه صورت گرفت و آزمون کتبی نیز برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه طی جلسات متعدد 26 رشته جدید برای حوزه های علمیه استان تعریف شده است، بیان کرد: طی پنج سال آینده این رشته ها به سایر رشته های حوزه علمیه استان اضافه می شوند، در حال حاضر 6 رشته اعم از مدیریت و مشاوره اسلامی، تفسیر، تبلیغ با گرایش کودک و نوجوان و حقوق و قضای اسلامی در حوزه علمیه استان فعال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

850 طلبه فعال در حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری مشغول تحصیل می شوند

850 طلبه فعال در حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری مشغول تحصیل می شوند