مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-19اجتماعي

احتمال بارش باران در همدان طی امروز


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از افزایش یک تا دو درجه ای دمای هوای همدان طی هفته جاری خبر داد.

- ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از افزایش یک تا دو درجه ای دمای هوای همدان طی هفته جاری خبر داد.

روح الله زاهدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: براساس آخرین خروجی مدل های پیش یابی امروز هم افزایش ابرناکی را در اواسط روز همراه با افزایش سرعت وزش باد را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: امروز انتظار بارش هایی به شکل پراکنده در برخی دامنه ارتفاعات در برخی از نقاط استان را می توانیم پیش بینی کنیم.

زاهدی با بیان اینکه طی فردا و پس فردا پدیده ابرناکی موقتی در اواسط روز را خواهیم داشت، تصریح کرد: در نیمه دوم هفته عمدتاً هوای استان صاف و آفتابی خواهد بود و می توانیم دما را یکی، دو درجه به صورت افزایشی درنظر بگیریم.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر آن طی امروز و فردا می توانیم وقوع پدیده غبار رقیق را در برخی ساعات در آسمان استان انتظار داشته باشیم، خاطرنشان کرد: صبح ها آسمان آفتابی را در پیش رو داریم و طی امروز و فردا افزایش سرعت وزش باد را خواهیم داشت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان اعلام کرد: دمای بیشینه و کمینه در ایستگاه فرودگاه همدان طی 24 ساعت گذشته بین 16 و 33 درجه سلسیوس گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بارش باران در همدان طی امروز

احتمال بارش باران در همدان طی امروز