مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:322023-08-14پزشكي

4 نفر از مجروحان حادثه تروریستی شاهچراغ در آی سی یو بستری هستند


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: وضعیت کلی سلامت مجروحان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)، پایدار است و 4 نفری که تحت عمل جراحی قرار گرفتند اکنون در آی سی یو بیمارستان نمازی تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

- سید وحید حسینی در گفت وگو با خبرگزاری فارس در شیراز، با اشاره به پایش لحظه ای وضعیت سلامت مجروحان این حادثه از شب گذشته تا کنون، وضعیت کلی مصدومان را در حال حاضر، پایدار اعلام کرد.

  وی از تشکیل تیمی از پزشکان فوق تخصص رشته های جراحی قلب، جراحی عروق، قفسه صدری، تروما، زنان و جراحی کلورکتال، همچنین متخصصان رشته های طب اورژانس، بیهوشی، ارتوپد، رادیولوژی و جراحی عمومی از شب گذشته با هدف خدمت رسانی به مصدومان این حادثه خبر داد که تا کنون، به صورت بی وقفه، تمامی تلاش خود را برای نجات و سلامت مجروحان حادثه به کار بسته اند.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه وضعیت یکی از مجروحان در ساعات ابتدایی حادثه در اثر آسیب جدی به کبد نامساعد بوده است، افزود: با تلاش تیم پزشکی و انجام دو عمل جراحی از شب گذشته تا کنون بر روی محمد جهانگیری خوشبختانه علایم حیاتی این مجروح هم اکنون در وضعیت پایدار قرار گرفته و از کما خارج شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 نفر از مجروحان حادثه تروریستی شاهچراغ در آی سی یو بستری هستند

4 نفر از مجروحان حادثه تروریستی شاهچراغ در آی سی یو بستری هستند