مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 14:052023-08-10ورزشي

جلوگیری از ثبت قرارداد بازیکن 100میلیاردی/افزایش ابهامات تیم مدعی


یکی از تیم های حاضر در بیست و سومین دوره لیگ برتر برای این که قوانین سازمان لیگ را دور بزند، رقم قرارداد این فصل بازیکنش را پایین زده اما برای فصل آینده 250 درصد افزایش در نظر گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، نشان می دهد یکی از بازیکنان داخلی که در آخرین اردوی تیم ملی ایران نیز حضور داشت برای عقد قراردادی به مدت دو فصل درخواست 100 میلیارد تومانی داشته است که مورد توافق مسئولان باشگاه نیز قرار گرفته است.

آنها برای اینکه سقف بودجه مشخص شده از سوی فدراسیون فوتبال را رعایت کنند برای فصل اول مبلغ 30 میلیارد تومان را ثبت کرده اند اما برای فصل دوم مبلغ 70 میلیارد تومان را درج کرده اند تا اینگونه پاسخ مثبتی به خواسته بازیکن جدید خود بدهند.

باشگاه مذکور حدود 25 درصد از مبلغ قرارداد سال اول را نیز به طور کامل پرداخت کرده است اما مسئولان سازمان بازرسی امضای چنین قراردادی را با افزایش حدود 250 درصدی برای سال دوم نپذیرفته اند تا مورد ابهام قرار بگیرد.

همین امر باعث نشست های متوالی بین باشگاه و چند بازیکن تازه وارد به این باشگاه شده است تا بتوانند آن را طور دیگری رتق و فتق کنند اما هنوز موفق به انجام آن نشده اند.

براساس اطلاعات خبرنگار مهر ، پس از آنکه سازمان بازرسی به موضوع قرارداد این بازیک 100 میلیاردی ورود کرد، اجازه ثبت قرارداد و صدور کارت بازی وی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از ثبت قرارداد بازیکن 100میلیاردی/افزایش ابهامات تیم مدعی

جلوگیری از ثبت قرارداد بازیکن 100میلیاردی/افزایش ابهامات تیم مدعی