مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 12:452023-08-07سياسي

رویکرد امروز دشمن ایجاد دوقطبی در کشور است


یکی از رویکردهای اصلی دشمن در شرایط کنونی، دوقطبی سازی در کشور بوده و این موضوع را در اولویت اتاق فکر خود قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر نگار مهر، حجت الاسلام محمد مصدق روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه روسای دادگستری استان زنجان با بیان اینکه یکی از رویکردها و اهداف اصلی دشمن در سالی که انتخابات مهمی را پیش رو داریم، ایجاد اختلاف و دوقطبی سازی در کشور است، گفت: بدون شک دشمن برنامه ریزی بر روی این اصل را در اولویت دستور کار اتاق های فکر خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز از هر حیث در شرایط حساسی قرار داشته و باید این موضوع مورد توجه همه مسئولان باشد، افزود: دشمن هیچ گاه نمی تواند پیشرفت های ایران اسلامی را بر تابیده و همواره تلاش خواهد کرد تا جلوی این پیشرفت ها را بگیرد، به همین خاطر چنین شرایطی برای کشور بسیار حساس تلقی می شود.

حجت الاسلام مصدق با تاکید بر اینکه باید مراقب باشیم در زمین دشمن بازی نکرده و زمینه را برای اختلاف افکنی بین قوا و نیز ایجاد دوقطبی در جامعه فراهم نکنیم، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف دشمن، بدنام کردن و زیر سئوال بردن عملکرد قوه قضاییه به ویژه در اتفاقات سال گذشته بود که خوشبختانه با تاسی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، توانستیم به سلامت و با سربلندی از این برهه عبور ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد امروز دشمن ایجاد دوقطبی در کشور است

رویکرد امروز دشمن ایجاد دوقطبی در کشور است