مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 17:402023-08-01سياسي

182 کلاس درس پذیرای مسافران فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد


معاون برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در اجرای طرح اسکان تابستانی مسافران فرهنگی 25مدرسه در قالب 182 کلاس پیش بینی شده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در اجرای طرح اسکان تابستانی مسافران فرهنگی 25مدرسه در قالب 182 کلاس پیش بینی شده است.

ایمان سبحان نژاد روز سه شنبه دهم مرداد ماه 1402 در جمع خبرنگاران گفت: در طرح اسکان تابستانی 182 کلاس درس در مدارس در دو شهرستان سردسیری بویر احمد و دنا در استان برای اسکان مسافران تابستانی آماده شده که این کلاس های درس ظرفیت پذیرش روزانه 910 نفر در قالب 182 خانوار را دارند.

وی اظهار کرد: 21 مدرسه شامل 157 اتاق در شهرستان بویر احمد و 4 مدرسه شامل 25 اتاق در شهرستان دنا برای اسکان مسافران تابستانی در نظر گرفته شده است.

سبحان نژاد با بیان اینکه اولویت پذیرش در اقامتگاه های آموزش و پرورش با فرهنگیان است، خاطرنشان کرد: در صورت وجود ظرفیت خالی امکان اسکان دیگر مسافران تابستانی نیز در مدارس وجود دارد.

معاون اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پایگاه های تابستانی تا 15 شهریور آماده پذیرش و اسکان مسافران هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

182 کلاس درس پذیرای مسافران فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد

182 کلاس درس پذیرای مسافران فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد