مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 17:002023-08-13سياسي

تشکیل کارگروه ویژه اربعین در سازمان بازرسی کل کشور


در پی پیشنهاد معاونت نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور و موافقت ریاست این سازمان، کارگروه ویژه اربعین در این معاونت تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، در پی پیشنهاد معاونت نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور و موافقت ریاست این سازمان، کارگروه ویژه اربعین در این معاونت تشکیل شد.

در همین رابطه محمد مهدی بلندیان سرپرست معاونت سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: راهپیمایی اربعین حسینی که رهبر معظم انقلاب اسلامی از آن به عنوان حرکت عشق و ایمان یاد نمودند، یکی از تاثیرگذارترین و گسترده ترین رخدادهای مذهبی جهان است که در سنوات اخیر و با فراهم شدن امکانات سفر عاشقان حضرت امام حسین (ع) هر ساله بر شمار آنها افزوده می شود.

با این حال، با توجه به پیش بینی افزایش استقبال زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و لزوم هماهنگی و برنامه ریزی کلیه دستگاههای اجرایی ذیربط و در راستای انجام وظایف و اختیارات سازمان بازرسی کل کشور ، وفق اصل 174 قانون اساسی مبنی بر نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین موضوع نظارت بر ستاد مرکزی برگزاری مراسم اربعین حسینی(ع) در وزارت کشور و همچنین اقدامات وزارت امور خارجه و متعاقب آن سایر دستگاههای متولی مربوطه در کمیته ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه ویژه اربعین در سازمان بازرسی کل کشور

تشکیل کارگروه ویژه اربعین در سازمان بازرسی کل کشور