مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-19دانش

برگزاری نشست معاونین دانشجویی دانشگاه ها با رویکرد«بررسی آسیب های فضای دانشجویی»


هفتاد و دومین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه های کشور با رویکر بررسی آسیب های فضای دانشجویی و سلامت روان آغاز شد.

- برگزاری نشست معاونین دانشجویی دانشگاه ها با رویکرد بررسی آسیب های فضای دانشجویی هفتاد و دومین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه های کشور با رویکر بررسی آسیب های فضای دانشجویی و سلامت روان آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اردوان ارژنگ در هفتاد و دومین نشست معاونان دانشجویی گفت: الگوسازی و انتقال تجربه در حوزه های گوناگون بسیار مهم و ضروری است، به همین منظور برگزاری نشست معاونان دانشجویی در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ها به منظور همفکری و تبادل نظر معاونان دانشجویی در خصوص مسائل، اهداف و سیاست های حوزه دانشجویی و آخرین تحولات و اقدامات صورت گرفته در این حوزه، از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: هفتاد و دومین نشست معاونان دانشجویی به مدت سه روز به میزبانی دانشگاه مراغه برگزار می شود و معاونان دانشجویی با شرکت در این نشست می توانند با ارائه دیدگاه های خود در جهت اعتلای دانشگاه ها و حل مسائل دانشجویان گام بر دارند.

ارژنگ در خصوص بخش های مختلف این نشست اظهار کرد: این نشست در چند بخش کلی آسیب شناسی فضای دانشجویی از جهت سلامت روان با رویکرد آمادگی دانشگاه ها برای شروع سال تحصیلی، تحلیل فضای سیاسی دانشگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست معاونین دانشجویی دانشگاه ها با رویکرد«بررسی آسیب های فضای دانشجویی»

برگزاری نشست معاونین دانشجویی دانشگاه ها با رویکرد«بررسی آسیب های فضای دانشجویی»