مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 17:552023-08-10سياسي

رسانه ها باید در بیان مشکلات جامعه انصاف داشته باشند


رسانه ها باید در بیان مشکلات جامعه انصاف داشته باشند و طوری تیتر نزنند که تیتر خبر آن ها با محتوای خبر تفاوت اساسی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جعفر رحیمی ظهر پنج شنبه در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار که در محل فرمانداری ساوه برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران رسالت بسیار عظیم در این زمینه دارند و این قشر از جامعه همان طوری که نقاط ضعف دستگاه های اجرایی و جامعه را بیان می کنند به همان میزان باید نقاط قوت را بازتاب دهند.

وی افزود: رسانه ها باید در بیان مشکلات جامعه انصاف داشته باشند و طوری تیتر نزنند که تیتر خبر آنها با محتوای خبر تفاوت اساسی داشته باشد.

حجت الاسلام جعفر رحیمی از جمله ویژگی های دیگر خبرنگار را انتقاد سازنده از مشکلات موجود جامعه عنوان و تصریح کرد: خبرنگار نباید انتقام گیر باشد، شغل خبرنگاری بسیار مقدس بوده و کسانی که در این حرفه فعالیت دارند باید به قانون و اخلاق حرفه ای پای بند بوده و آبروی دیگران را نریزند.

پاسخگو بودن مسئولین ضامن مقبولیت و مشروعیت است مهدی الیاسی، فرماندار ساوه در این آیین نیز اظهار داشت: هر مسئولی در جمهوری اسلامی ایران باید یک وجهه رسانه ای در خود داشته باشد تا بتواند عملکرد دستگاه مطبوع خود را منعکس کرده و با رسانه ها ارتباط گیری خوبی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها باید در بیان مشکلات جامعه انصاف داشته باشند

رسانه ها باید در بیان مشکلات جامعه انصاف داشته باشند