مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-12بين الملل

چین به دنبال محدود کردن کودکان در استفاده از موبایل/ 2 ساعت در روز کافی است (فیلم)


چین به دنبال محدود کردن کودکان در کار با موبایل است.

مقامات چینی می گویند 2 ساعت در روز کافی است.

-   پیشنهاد جدید اداره سایبری چین جنجال برانگیز ظاهر شده و سر و صدای زیادی در رسانه های اجتماعی و شرکت های بزرگ تولید برنامه و وسایل هوشمند الکترونیکی این کشور به راه انداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از سی ان ان ، چین اعتیاد به اینترنت در میان نسل جوان را در نظر گرفته و در حال تهیه و تدوین پیشنهادات جدید برای محدود کردن میزان زمانی است که کوکان و نوجوانان می توانند با تلفن های همراه خود صرف کنند.

این کشور تلاش دارد اخلاق خوب و ارزش های سوسیالیستی را در میان گروه های بسیار جوان خود پرورش دهد و ین موضع را در تضاد با اعتیاد نوجوانان به بازی و اینترنت می داند.

پیش نویس قوانین رادیکال از سوی اداره قدرتمند سایبری چین تمایل پکن برای اعمال کنترل بر بخش های بیشتری از زندگی دیجیتال در این کشور را برجسته کرده است.

اگر مجموعه پیش نویس ها به قانون تبدیل شوند، پیامد هایی برای شرکت هایی مانند تنسنت و بایت دنس که بزرگترین برنامه های موبایلی چین را طراحی می کنند، در بر خواهند داشت.

طرح پیش نویس اداره سایبری چین فشار گسترده تری را برای مهار و جلوگیری از اعتیاد افراد زیر 18 سال به اپلیکیشن های و گوشی های هوشمند  وارد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین به دنبال محدود کردن کودکان در استفاده از موبایل/ 2 ساعت در روز کافی است (فیلم)

چین به دنبال محدود کردن کودکان در استفاده از موبایل/ 2 ساعت در روز کافی است (فیلم)