مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-05اجتماعي

دستور بازداشت عامل ضرب و جرح کودکان معلول در بوشهر


در روزهای اخیر، ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که کارکنان یک مرکز نگهداری و توانبخشی در بوشهر، معلولان ذهنی را مورد ضرب و جرح قرار داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، صبح امروز ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که  یکی از کارکنان یک مرکز نگهداری و توانبخشی در بوشهر، معلولان ذهنی را مورد ضرب و جرح قرار داده است.

مهدی مهرانگیز رییس کل دادگستری استان بوشهر ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران در خصوص فیلم منتشرشده در فضای مجازی در خصوص ضرب وجرح و اذیت وآزار معلولان ذهنی مرکز نیلوفرآبی در بوشهر اظهار کرد: به محض اطلاع به همراه دادستان مرکز استان، معاون دادستان و مدیرکل بهزیستی استان از مرکز نگهداری کودکان معلول نیلوفر آبی بازدید به عمل آمد.

وی با بیان اینکه فیلم منتشرشده در فضای مجازی مربوط به مرداد سال گذشته است، تصریح کرد: فردی که در فیلم منتشرشده اقدام به ضرب وشتم معلولان کرده است همان زمان از مرکز اخراج شده است.

رییس کل دادگستری استان بوشهر گفت: دستور بازداشت فردی که اقدام به ضرب وشتم معلولان کرده است صادر شده، همچنین برای مرکز نگهداری معلولان در سازمان بهزیستی و دستگاه قضایی پرونده کیفری تشکیل شد.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور بازداشت عامل ضرب و جرح کودکان معلول در بوشهر

دستور بازداشت عامل ضرب و جرح کودکان معلول در بوشهر