مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 18:302023-07-30اقتصادي

ساخت یک سامانه پیشرفته خودرویی در دستور کار یک مجموعه خلاق


فناوران یک مجموعه کارخانه نوآوری برای توسعه و ساخت یک سمانه دقیق برای پایش و کنترل خطاهای رانندگی و سوانح جاده ای دست به کار شدند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، بر اساس آمار ارائه شده توسط سازمان های مرتبط در کشور، روزانه 800 نفر در سوانح رانندگی جان خود را از دست می دهند و در این میان ضمن وارد آمدن خسارات مادی و معنوی به خانواده ها، سازمان های بیمه ای و شرکت های حوزه حمل ونقل و ترابری نیز متضرر می گردند.

  بر این اساس، کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر، طرحی کلان در قالب طراحی و ساخت تجهیزات و سامانه رصد ، پایش و کنترل سوانح و خطاهای رانندگی را در دستور کار خود قرار داد و ضمن طراحی و ساخت این تجهیزات و نرم افزارها  با کمک اساتید دانشگاه ها وهم افزایی آن ها این طرح کلان را برای بهره مندی از توان صنعت بیمه و حمایت های مادی و معنوی آن ها به دست اندرکاران صنعت بیمه عرضه نمود.

  نشست مشترکی بین پرویز کرمی، مدیرعامل کارخانه نوآوری آمپر و مدیران ارشد صنعت بیمه با حضور میثم عسگری، رییس هیئت مدیره شرکت سامانه نگار حامی بیمه مرکزی (سنحاب)، مفید امینی، مدیرعامل بیمه معلم ، ابراهیم کاردگر، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت بیمه ما به همراه مدیران ارشد این دو بیمه در محل کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر و با محوریت امکان سرمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت یک سامانه پیشرفته خودرویی در دستور کار یک مجموعه خلاق

ساخت یک سامانه پیشرفته خودرویی در دستور کار یک مجموعه خلاق