مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 16:402023-07-24اقتصادي

ششمین کنفرانس ملی حفاظت خاک و آبخیزداری فردا آغاز می شود


ششمین کنفرانس ملی حفاظت خاک و آبخیزداری با تاکید بر تعادل بخشی و پایداری منابع آب در حوزه های آبخیز، سوم و چهارم مرداد امسال به صورت حضوری و برخط در تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری‬ مهر‬ به‬ نقل‬ از‬ وزارت جهاد کشاورزی، میرمسعود خیرخواه، دبیر ششمین کنفرانس ملی حفاظت از خاک و آبخیزداری درباره‬ کنفرانس‬ گفت: مهمترین اهداف این کنفرانس‏ که در پژوهشکده حفاظت خاک و آبخیزداری برگزار می شود، تعادل بخشی در منابع آبی کشور، ارتباط مؤثر بخش تحقیقات با بخش اجرایی کشور و انتقال دستاوردها و تجربیات 35 ساله محققان و متخصصان حوزه آبخیز به مسؤولان، دانشجویان و دست اندرکاران در امر تولید و تعادل بخشی در حوزه های آبخیز است.

وی بهره وری آب در آبخیز، پخش سیلاب و آبخوان داری، پایش، پیش بینی، ارزیابی، هشدار، بهره برداری و مهار سیل، حفاظت آب در خاک و مدیریت آب سبز، حکمرانی و مدیریت جامع حوضه، ‏ اصلاح رژیم جریان آبی و سلامت آبخیز و آبخیزداری مردمی و هوشمندسازی، مدل سازی و فناوری های نوین در حفاظت خاک و آبخیزداری را از جمله محورهای ششمین کنفرانس ملی حفاظت خاک و آبخیزداری عنوان کرد.

وی ادامه داد: در پایان ششمین کنفرانس ملی حفاظت خاک و آبخیزداری، کمیته هایی را تشکیل می دهیم تا نتیجه گیری نهایی از این کنفرانس و مطالبی که در آن ارائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین کنفرانس ملی حفاظت خاک و آبخیزداری فردا آغاز می شود

ششمین کنفرانس ملی حفاظت خاک و آبخیزداری فردا آغاز می شود