مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-02بين الملل

تحلیلگر آمریکایی: اوکراین با تسلیحات غربی به خاک روسیه حمله کرد


یک کارشناس حوزه راهبرد امنیتی آمریکا ضمن اشاره به خلف وعده کی یف در عدم حمله به خاک روسیه با استفاده از تسلیحات غربی، نوشت که با این اوصاف حل مناقشه اوکراین بیش از پیش غیرممکن شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، استفن برایِن تحلیلگر آمریکایی و عضو ارشد اندیشکده مرکز سیاست های امنیتی و اندیشکده یورک تاون می گوید اوکراین با تسلیحات غربی به خاک روسیه حمله کرده است.

براین طی یادداشتی برای روزنامه اینترنتی آسیا تایمز ، نوشت که علیرغم وعده های کی یف به واشنگتن، ارتش اوکراین از سلاح های اهدایی سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) برای حمله به خاک فدراسیون روسیه بهره برده است.

وی در این باره نوشت: پهپادها و موشک های کروز ساخت آمریکا که توسط واشنگتن به اوکراین عرضه می شوند، هر روز توسط نظامیان کی یف [برای حمله به خاک روسیه] استفاده می شوند .

این کارشناس حوزه راهبرد امنیتی آمریکایی ضمن یادآوری این اظهارات پنتاگون مبنی بر اینکه هیچ سلاح آمریکایی توسط اوکراین علیه خاک روسیه استفاده نخواهد شد ، نوشت این ادعاها دروغ محض هستند.

براین در این مطلب توضیح داد: آمریکا نمی تواند به درستی توضیح دهد که پهپادهای گلوبال هاوک چرا از خاک روسیه جاسوسی می کنند؛ البته ظاهراً برای کمک به اوکراین برای هدف قرار دادن اهداف در داخل روسیه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلگر آمریکایی: اوکراین با تسلیحات غربی به خاک روسیه حمله کرد

تحلیلگر آمریکایی: اوکراین با تسلیحات غربی به خاک روسیه حمله کرد