مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 20:052023-07-27اقتصادي

اجرای250 طرح تأمین و استحصال آب در کشور


سخنگوی صنعت آب کشور با اشاره به برنامه های وزارت نیرو برای تأمین آب شرب گفت: 250 طرح تأمین و استحصال آب در کشور در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی آب منطقه ای سمنان، فیروز قاسم زاده، سخنگوی صنعت آب کشور در سفر به سمنان، با بیان اینکه وزارت نیرو برای تأمین منابع آب در تمام حوزه های مصرفی برنامه بسیار جدی دارد، اظهار کرد: وزارت نیرو طرح های مختلف تأمین و استحصال آب، تصفیه خانه های آب شرب و طرح های آب رسانی را در دست اجرا دارد و در زمینه طرح های تأمین و استحصال 250 طرح در کشور در حال انجام است که می توانند آب مطمئن در اختیار مردم قرار دهند.

وی با تأکید بر اینکه عدم قطعی آب شرب در برنامه وزارت نیرو است، خاطرنشان کرد: این مهم با اجرای طرح ها تأمین آب پیگیری می شود.

سخنگوی صنعت آب کشور با بیان اینکه در حال حاضر طرح های اولویت دار یکی از موضوعاتی جدی که در وزارت نیرو دنبال می شود، گفت: این طرح ها در بخش های مختلف شناسایی شدند.

قاسم زاده با اشاره به اینکه ویژگی مختلفی (برای پروژه های تأمین آب و آب رسانی در کشور) نظیر زمان خاتمه طرح ها و اهمیت طرح ها برای نقاط مصرف و نیز حساسیتی که در حوزه اجتماعی دارند (برای اولویت بندی اجرای پروژه های حوزه آب در کشور) شناسایی شد، خاطرنشان کرد: هدف اصلی وزارت نیرو این اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای250 طرح تأمین و استحصال آب در کشور

اجرای250 طرح تأمین و استحصال آب در کشور