مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-02اقتصادي

قطع 35 مورد انشعاب غیرمجاز در « ایوان »


مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ایوان گفت: بیش از 35 مورد انشعاب غیر مجاز در روستاهای این شهرستان قطع و کنتور، به محل شبکه اصلی منتقل شد.

- بابک کریمی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ایوان صبح چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: بیش از 35 مورد انشعاب غیرمجاز در محدوده روستاهای شهرستان ایوان که دارای تنش آبی بودند قطع، اصلاح و انتقال کنتور به محل شبکه اصلی انجام گرفت.

وی افزود: در راستای پایداری و ساماندهی توزیع آب شرب در شبکه آبرسانی شهر ایوان و همچنین افزایش کمی و کیفی فشار آب در روستای ساتیان توسط آب و فاضلاب شهرستان ایوان اقدام به لوله گذاری و توسعه شبکه به صورت امانی نموده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ایوان ادامه داد: این امور با استفاده از توان داخلی و با تأمین لوله و اتصالات موردنیاز اقدام به اجرای لوله گذاری بطول 300 متر از جنس لوله پلی اتیلن سایز 110 میلی متر در محله های خیابان شهید سلمان رهبر، کوی اصناف و خیابان سلامت شهر ایوان نمود.

کریمی با اشاره به اینکه، با اجرای این عملیات، مشکل آب حدود 75 خانوار این مناطق مرتفع شد، خاطرنشان کرد: همچنین در این راستا و با هدف ارتقا سطح بهداشتی و بالابردن کیفیت آب مصرفی مشترکین، با هماهنگی وهمکاری شبکه بهداشت شهرستان ایوان  تعداد 8 باب مخزن در این شهرستان ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع 35 مورد انشعاب غیرمجاز در « ایوان »

قطع 35 مورد انشعاب غیرمجاز در « ایوان »