مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 12:262023-07-24اقتصادي

صدور مجوز استقرار و خدمت رسانی 50 موکب استان قزوین در ایام اربعین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مهدی طاهرخانی صبح امروز در همایش مدیران مواکب اربعین که در سالن جلسات باغستان سازمان جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: خادمان اباعبدالله الحسین(ع)، امسال نیز اعلام آمادگی خود را جهت برپایی مواکب اربعینی به دستگاه های متولی امر ارسال کرده اند و مشتاقانه به دنبال خدمات رسانی به زائران حسینی هستند.

وی از صدور 50 مجوز برپایی موکب حسینی توسط قزوینی ها در ایام اربعین خبر داد و عنوان کرد: برای حضور خادمان قزوینی و برپایی مواکب حسینی در کشور عراق برنامه ریزی های منسجم و دقیقی انجام شده و پیگیری ها در سطح ملی و کشوری در حال انجام است.

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان قزوین خاطرنشان کرد: هماهنگی ها جهت ارسال اقلام مورد نیاز مواکب با سازمان گمرک انجام شده و خادمان می توانند با حضور به موقع در مرزهای منتهی به کشور عراق نسبت به برپایی مواکب در زمان مقرر بپردازند.

طاهرخانی تصریح کرد: مواکب اربعینی اقلام مورد نیاز خود را حتما ثبت کرده تا در زمان خروج از کشور دچار مشکلات احتمالی نشوند.

این مسوول یادآور شد: احتمال مسمومیت زوار در ایام اربعین بالا می باشد و از مواکب انتظار می رود کادر پزشکی و بهداشتی را با خود همراه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز استقرار و خدمت رسانی 50 موکب استان قزوین در ایام اربعین

صدور مجوز استقرار و خدمت رسانی 50 موکب استان قزوین در ایام اربعین