مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-08سياسي

جبلی: «محفل» و «حسینیه معلی» نمایانگر هم افزایی دین و رسانه هستند


برنامه هایی چون «حسینیه معلی» و «محفل» نمایانگر هم افزایی و مکمل همدیگر شدن دین و رسانه هستند.

حسینیه معلی 30.

6 درصد مخاطب داشت و به ریشه های دوره تحول که بر مبنای منویات رهبری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، در نشستی با حضور پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما، وحید جلیلی قائم مقام فرهنگی رییس رسانه ملی و محسن برمهانی معاون سیما از عوامل و مداحان حاضر در فصل چهارم برنامه حسینیه معلی تقدیر شد.

  پیمان جبلی در این نشست با بیان اینکه آنچه باعث رویش و توفیق برنامه هایی چون حسینیه معلی می شود چیزی جز اخلاص نیست، گفت: دو عنصر اخلاص و بصیرت بود که باعث شد بعد از گذشت صدها سال از نهضت حسینی، یک انقلاب بزرگ شیعی از سوی امام خمینی(ره) رقم بخورد و امروز بعد از 44 سال، ریشه این میراث امام خمینی(ره) گسترده تر و این شجره طیبه روزبه روز قوی تر می شود.

ظرفیت رسانه در فضایی مبتنی بر بصیرت و اخلاص منجر به یک هم افزایی و ساخت برنامه ای چون حسینیه معلی می شود و از این پس هم تکثیر و نماینده یک گونه برنامه سازی خواهد شد.

هم افزایی دین و رسانه در  حسینیه معلی رییس صداوسیما همچنین به هم افزایی دین و رسانه در برنامه هایی همچون محفل و حسینیه معلی اشاره داشت و افزود: برنامه هایی چون حسینیه معلی و محفل نمایانگر هم افزایی و مکمل همدیگر شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبلی: «محفل» و «حسینیه معلی» نمایانگر هم افزایی دین و رسانه هستند

جبلی: «محفل» و «حسینیه معلی» نمایانگر هم افزایی دین و رسانه هستند