مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 16:302023-07-26سياسي

از خاکسپاری شهید «علی میرزایی» در زادگاهش روستای «حسین آبادناظم» تا نحوه شهادت


معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر گفت: صبح جمعه 6 مرداد همزمان با عاشورای حسینی، پیکر مطهر شهید مدافع وطن«علی میرزایی» در روستای زادگاهش «حسین آباد ناظم» به خاک سپرده می شود.

- از خاکسپاری شهید علی میرزایی در زادگاهش روستای حسین آبادناظم تا نحوه شهادت ایسنا/همدان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر گفت: صبح جمعه 6 مرداد همزمان با عاشورای حسینی، پیکر مطهر شهید مدافع وطن علی میرزایی در روستای زادگاهش حسین آباد ناظم به خاک سپرده می شود.

حسین فارسی چهارشنبه 4 مرداد در جلسه هماهنگی تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید علی میرزایی در شهرستان ملایر، اظهار کرد: مراسم وداع با این شهید مدافع وطن امشب ساعت 21:30 همزمان با شب تاسوعا در مسجد جامع ملایر و با سخنرانی امام جمعه ملایر و حضور عزاداران حسینی و هیات های مذهبی در مسجد جامع ملایر برگزار می شود.

فارسی ادامه داد: با توجه به برگزاری اجتماع بزرگ هیأت های مذهبی شهرستان بعدازظهر تاسوعا در میدان شهید جوکار، آیین تشییع پیکر مطهر شهید میرزایی نیز از ساعت 18 عصر در جمع بزرگ عاشوراییان ملایر و هیأت های مذهبی با نواح مداحان اهل بیت(ع) پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: پس از این مراسم، پیکر این شهید والامقام از میدان شهید جوکار تا میدان امام حسین(ع) روی دستان مردم شهیدپرور ملایر ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از خاکسپاری شهید «علی میرزایی» در زادگاهش روستای «حسین آبادناظم» تا نحوه شهادت

از خاکسپاری شهید «علی میرزایی» در زادگاهش روستای «حسین آبادناظم» تا نحوه شهادت