مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-22پزشكي

خدمات رسانی 1000 نیروی بهداشتی و درمانی در مرز خسروی


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از استقرار هزار نیروی بهداشتی و درمانی در مرز خسروی جهت خدمات رسانی به زوار اربعین خبر داد.

- خدمات رسانی 1000 نیروی بهداشتی و درمانی در مرز "خسروی" ایسنا/کرمانشاه رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از استقرار هزار نیروی بهداشتی و درمانی در مرز خسروی جهت خدمات رسانی به زوار اربعین خبر داد.

دکتر قباد محمدی امروز (31 مرداد) در آیین بدرقه کاروان سلامت اربعین استان کرمانشاه، با بیان اینکه عملیات اربعین پیش از آنکه جنبه اداری داشته باشد یک عملیات دلی است، گفت: در عملیات اربعین همه با جان و دل پای کار هستند و مشاهده نکرده ایم نیروها ابراز خستگی کنند.

وی با تاکید بر برگزار منظم تر اجرای این عملیات در اربعین امسال گفت: امسال هزار نیروی آموزش دیده در حوزه های مختلف به زوار اربعین در مرز خسروی خدمات رسانی خواهند داشت.

محمدی گفت: بیمارستانهای مجهزی در مرز خسروی توسط دانشگاه علوم پزشکی، سپاه و ارتش راه اندازی شده که در این ایام خدمات رسانی خواهند داشت.

وی افزود: در اربعین امسال 100 دستگاه آمبولانس، اتوبوس آمبولانس، موتورلانس و اورژانس هوایی در سطح استان آماده خدمات رسانی به زوار هستند.

محمدی از استان کرمانشاه به عنوان پرترددترین استان در ایام اربعین یاد کرد و افزود: عمده زوار برای رسیدن به دو مرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی 1000 نیروی بهداشتی و درمانی در مرز خسروی

خدمات رسانی 1000 نیروی بهداشتی و درمانی در مرز خسروی