مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 20:402023-08-07اقتصادي

4000 پایانه فروشگاهی در سیستان و بلوچستان به سامانه کالابرگ الکترونیکی متصل شدند


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک بالغ بر 4000 پایانه فروشگاهی خرد و زنجیره ای در این استان به شبکه ملی اعتبار متصل و به شهروندان در طرح کالابرگ الکترونیکی خدمات می دهند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک بالغ بر 4000 پایانه فروشگاهی خرد و زنجیره ای در این استان به شبکه ملی اعتبار متصل و به شهروندان در طرح کالابرگ الکترونیکی خدمات می دهند.

خلیل احمدسلامی در بازدید از فروشگاه های زنجیره ای سطح شهرستان زاهدان و نظارت میدانی بر خدمت رسانی به مردم در طرح کالابرگ الکترونیکی افزود: در مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی که از دهم مرداد ماه در سراسر کشور اجرایی شد، تمامی خانوارهای دهک های اول تا سوم به همراه خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) مشمول افزایش 30 درصدی یارانه شدند.

وی اظهار کرد: در این طرح ملّی، یارانه افراد به شرط استفاده 50 درصدی معادل 200 هزار تومانی از کالابرگ الکترونیک حداقل به میزان 120 هزار تومان به صورت اعتباری افزایش یافته و در صورت افزایش احتمالی قیمت تورّمی اقلام سبد، این مبلغ نیز دوباره افزایش خواهد یافت؛ به طوری که پرداختی خانوار تا پایان سال ثابت بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4000 پایانه فروشگاهی در سیستان و بلوچستان به سامانه کالابرگ الکترونیکی متصل شدند

4000 پایانه فروشگاهی در سیستان و بلوچستان به سامانه کالابرگ الکترونیکی متصل شدند