مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-17سياسي

تندیس قهرمان گمنام شهید دریاقلی به شهردار هیروشیما اهدا شد


تندیس «قهرمان گمنام» شهید دریاقلی توسط جانبازان و هنرمندان ایرانی در سالگرد بمباران اتمی هیروشیما به شهردار این شهر اهدا شد.

- تندیس قهرمان گمنام شهید دریاقلی توسط جانبازان و هنرمندان ایرانی در سالگرد بمباران اتمی هیروشیما به شهردار این شهر اهدا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تندیس قهرمان گمنام شهید دریاقلی توسط جانبازان و هنرمندان ایرانی که به ژاپن سفر کرده اند، همزمان با سالگرد بمباران اتمی هیروشیما به شهردار این شهر اهدا شد.

همه ساله به دعوت گروه صلح طلب (موست) هیروشیما، تعدادی از جانبازان و هنرمندان همراه موزه صلح تهران در مراسم سالگرد بمباران اتمی شهر هیروشیما شرکت و دهمین دوره جشنواره مردمی فیلم صلح و دوستی ایران و هیروشیما را نیز برگزار کردند.

در این سفر، گروه ایرانی طی دیدار با شهردار هیروشیما به مناسبت بیستمین سالگرد روابط ایجاد شده بین جانبازان شیمیایی ایران و صلح طلبان هیروشیما و نیز تداوم دهمین سالگرد برپایی جشنواره فیلم، تندیس شهید دریاقلی سورانی به دست جانباز محسن ضرغامی به شهردار و سه نفر از اعضای گروه موست اهدا شد.

برای اولین بار در مراودات فرهنگی بین موزه صلح تهران و صلح طلبان هیروشیما در حاشیه مراسم، هرساله یادبود فاجعه بمباران اتمی هیروشیما، محسن شریفیان به عنوان هنرمند نوازنده نیز به اجرای ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تندیس قهرمان گمنام شهید دریاقلی به شهردار هیروشیما اهدا شد

تندیس قهرمان گمنام شهید دریاقلی به شهردار هیروشیما اهدا شد