مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 13:552023-07-24سياسي

برگزاری پنجمین دوره اعطای جایزه مصطفی (ص) در اصفهان


مدیر بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) گفت: پنجمین دوره اعطای این جایزه دهم مهر ماه 1402 با حضور مسئولان علم و فناوری، دانشمندان و فناوران، اصحاب رسانه و نقش ­آفرینان زیست بوم علم و فناوری جهان برگزار خواهد شد.

- مدیر بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) گفت: پنجمین دوره اعطای این جایزه دهم مهر ماه 1402 با حضور مسئولان علم و فناوری، دانشمندان و فناوران، اصحاب رسانه و نقش ­آفرینان زیست بوم علم و فناوری جهان برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی صفاری نیا با اعلام این خبر اظهار کرد: هفته جایزه مصطفی (ص) هر دو سال یکبار همزمان با میلاد حضرت رسول اکرم(ص) در هفته وحدت (6 تا 12 مهرماه) برگزار می شود و پنجمین دوره آن امسال دهم مهر برگزار خواهد شد.

بنیاد علم و فناوری مصطفی قصد دارد تا با برگزاری برنامه های متعدد علمی و ترویجی با حضور مهمانان برجسته بین المللی، علم و فناوری را در هفته وحدت به نام رسول گرامی اسلام به اهتزاز درآورد.

وی افزود: پنجمین آیین اعطای جایزه مصطفی(ص) روز دهم مهرماه 1402 در اصفهان برگزار خواهد شد.

استانداری اصفهان با همراهی سایر نهادهای آن استان شامل شهرداری، بنیاد ملی نخبگان، شرکت فولاد مبارکه و اتاق بازرگانی میزبان پنجمین دوره اعطای جایزه مصطفی (ص) هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پنجمین دوره اعطای جایزه مصطفی (ص) در اصفهان

برگزاری پنجمین دوره اعطای جایزه مصطفی (ص) در اصفهان