مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 13:202023-07-29سياسي

گردشگران خارجی به استان سمنان می آیند؟!


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: سمنان یکی از 43 شهر عضو اتحادیه راه ابریشم در دنیاست و برگزاری این رویداد، توجه گردشگران خارجی را به استان سمنان در پی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، امیر کرم زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان در جلسه کمیته گردشگری استان سمنان با تأکید بر اینکه برگزاری این رویداد بین المللی، انقلابی در حوزه گردشگری استان سمنان خواهد بود، اظهار کرد: حضور مسؤولان دیگر کشورهای عضو اتحادیه راه ابریشم در این رویداد بین المللی در معرفی هرچه بیشتر استان نقش مؤثری دارد.

وی افزود: سمنان یکی از 43 شهر عضو اتحادیه راه ابریشم در دنیاست و برگزاری این رویداد، توجه گردشگران خارجی را به استان سمنان در پی دارد.

کرم زاده گفت: دستگاه های اجرایی مانند محیط زیست، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، علوم پزشکی و .

می توانند در حوزه های متناسب با خود در بحث گردشگری فعالیت کنند و این اداره کل آمادگی کامل برای آموزش تخصصی مباحث گردشگری به سایر دستگاه های اجرایی را دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان افزود: فیلم معرفی ظرفیت های گردشگری استان سمنان تهیه شده است و نرم افزار گردشگری استان سمنان نیز طی یک ماه آینده راه اندازی می شود تا گردشگران بتوانند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگران خارجی به استان سمنان می آیند؟!

گردشگران خارجی به استان سمنان می آیند؟!