مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 12:502023-08-22سياسي

ضرورت ایجاد زبان مشترک در حوزه گردشگری سلامت


دستیاور ویژه وزیر و مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت، بر ضرورت ایجاد زبان مشترک در بین فعالان حوزه گردشگری سلامت تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدحسین نیکنام، در نشست هم اندیشی توسعه خدمات بین المللی سلامت در ستاد وزارت بهداشت، گفت: دیپلماسی سلامت یکی از دیپلماسی های بسیار پرجاذبه، معقول، کم هزینه، منطقی و مبتنی بر تعامل در معنای وسیع سلامت است که با هدف حفظ، گسترش هویت و اعتبار یک ملت و کمک به تحقق اهداف مورد نظر در حوزه سلامت از طریق مناسب ترین روش ها انجام می شود.

وی افزود: دیپلماسی سلامت از مهم ترین حیطه های تأثیرگذار در گسترش و تعمیق همکاری های بین المللی کشورها و یکی از اجزای تأثیرگذار در دیپلماسی عمومی است و روابط کشورها را بهبود می بخشد و حتی می تواند بین کشورهای متخاصم یک پل ارتباط مردمی ایجاد کند.

دستیاور ویژه وزیر و مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت بیان کرد: از مصادیق مؤثر دیپلماسی سلامت، خدمات بین المللی مؤثر سلامت است و رفت و آمدهای گردشگران سلامت که به منظور ارائه خدمت درمانی صورت می گیرد، می تواند روابط اجتماعی کشورها را تقویت کند.

نیکنام اضافه کرد: این نشست در همین راستا و به منظور تمرکز هر چه بیشتر بر مفاهیم و مصادیق دیپلماسی سلامت و ایجاد زبان مشترک در میان فعالان حوزه گردشگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد زبان مشترک در حوزه گردشگری سلامت

ضرورت ایجاد زبان مشترک در حوزه گردشگری سلامت