مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 21:202023-08-05اقتصادي

تعرفه پارک خودرو در پارکینگ ها برای زائران اربعین چقدر است؟


یکی از مسائلی که به دنبال حل آن بودیم، بیمه بودن خودروها در پارکینگ ها بود، وضعیت خیلی بهتر از سال گذشته است، تعرفه هر شبانه روز پارک خودرو در پارکینگ نیز 25 هزار تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سیدمجید میراحمدی رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی در برنامه ای تلویزیونی، گفت: وضعیت زیرساخت های مرز تمرچین خوب است و عزیزان اهل سنت و ارامنه منتظر رسیدن ایام اربعین هستند.

این مرز ظرفیت پذیرایی از 500 هزار نفر را در ایام اربعین دارند، مشکل امسال گرمای هواست که در تمرچین چنین مشکلاتی نداریم، بازارچه مرزی تمرچین هم برای تهیه سوغات وجود دارد، البته این مرز محدودیت های خودش را دارد؛ کسانی که می خواهند از این مرز تردد کنند، هرچه زودتر در سامانه سماح ثبت نام کنند چون محدودیت مرزها را باید رعایت کنیم.

وی افزود: کسی که در سامانه سماح برای خروج از کشور، مرزی را انتخاب کرده، اگر به هر دلیلی قصد تغییر دادن آن را داشته باشد، باید مجددا آن را در سایت اصلاح کند و اگر مرز جدید ظرفیت داشته باشد مشکلی از این بابت نداریم.

رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی تصریح کرد: شاهد همکاری بسیار خوب زائران با ستاد مرکزی اربعین هستیم، مثلا سال قبل برای اولین بار از زائران خواستیم که سفرشان را زودتر شروع کنند و زودتر برگردند که مورد توجه قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرفه پارک خودرو در پارکینگ ها برای زائران اربعین چقدر است؟

تعرفه پارک خودرو در پارکینگ ها برای زائران اربعین چقدر است؟