مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 13:552023-08-16اقتصادي

انحصار زمین را بشکنید/ ساخت وساز را به مردم بسپارید


25 نهاد تخصصی حوزه معماری و شهرسازی امروز طی نامه ای به خسرو دانشجو معاون جدید شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی که اخیرا جایگزین خانم فرزانه صادق مالواجرد شده است پیشنهادات خود را در راستای تحقق وعده ساخت 4 میلیون مسکن .

- 25 نهاد تخصصی معماری و شهرسازی در نامه ای به معاون جدید شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی 6 پیشنهاد خود را برای تحقق وعده ساخت 4 میلیون مسکن ظرف دولت سیزدهم ارائه کردند.

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو: 25 نهاد تخصصی حوزه معماری و شهرسازی امروز طی نامه ای به خسرو دانشجو معاون جدید شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی که اخیرا جایگزین خانم فرزانه صادق مالواجرد شده است پیشنهادات خود را در راستای تحقق وعده ساخت 4 میلیون مسکن ظرف دولت سیزدهم مطرح کردند.

بنابراین گزارش پس از گذشت بیش از 2 سال از عمر دولت سید ابراهیم رییسی آمار دقیقی از میزان پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در دست نیست و صرفا بصورت کلی برخی از مسئولان گفته اند که ساخت 1.

5 میلیون واحد عملیاتی شده، اما مشخص نیست در چه مرحله‎ ای قرار دارند.

متن نامه به شرح زیر است: جناب آقای دکتر دانشجومعاون محترم شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازیضمن تبریک به جنابعالی در پی انتصاب به معاونت معماری و شهرسازی که از جایگاه خطیری برخوردار است، از شما انتظار می رود تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انحصار زمین را بشکنید/ ساخت وساز را به مردم بسپارید

انحصار زمین را بشکنید/ ساخت وساز را به مردم بسپارید