مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 08:202023-08-06سياسي

جهاد برای رفع تنش آبی در 22 روستای استان زنجان


جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان از رفع تنش آبی 22 روستا در سه دهستان مورد هدف این قرارگاه در آینده ای نزدیک خبر داد.

- جلال غورقانلو، جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان، به تشریح طرح های آبرسانی در دست اجرا در سه دهستان مورد هدف این قرارگاه پرداخت و اظهار داشت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در راستای خدمات دهی مطلوبت به اهالی روستاهای محروم اقدامات متعددی در حوزه های مختلف به ویژه در بحث آب رسانی دارد.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه عمده برنامه های عمرانی قرارگاه در سال جاری در حوزه آب رسانی است ضمن اینکه در دهستان قره پشتلوی پایین، شهرستان زنجان طرح های آب رسانی در حال انجام است، تصریح کرد: دهستان قره پشتلوی پایین 18 روستا دارد که تقریبا طبق بررسی های انجام شده حداقل نیمی از این روستاها از تنش آبی رنج می برند.

وی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی های انجام شده منابع آبی تعدادی از روستاها را مورد مطالعه قرار داده ایم و بر اساس اولویت بندی های صورت گرفته، قرار است نسبت به رفع تنش آبی 8 روستای دهستان قره پشتلوی پایین اقدام کنیم، اظهار داشت: ضمن این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد برای رفع تنش آبی در 22 روستای استان زنجان

جهاد برای رفع تنش آبی در 22 روستای استان زنجان