موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 16:452023-08-07سياسي

استاندار تهران: با هماهنگی دادگستری با سازندگان ساختمان های غیرمجاز برخورد می کنیم


استاندار تهران با تأکید بر اینکه ساخت و سازهای غیر مجاز یک شبه ایجاد نشده، گفت: با سازنده متخلف باید برخورد شود، اگر هم چنین چیزی در قانون نیست باید تدوین کرد.

- استاندار تهران با تأکید بر اینکه ساخت و سازهای غیر مجاز یک شبه ایجاد نشده، گفت: با سازنده متخلف باید برخورد شود، اگر هم چنین چیزی در قانون نیست باید تدوین کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا فخاری در حاشیه بازدید از ریزش چند ساختمان نیمه کاره در شهرک احمدیه منطقه 19 گفت: یکی از دلایلی که به سمت بزه های ساختمانی می رویم، عدم برخورد جدی با متخلفین در امر ساخت و ساز است.

واقعا از دستگاه قضا خواهش می کنیم با افرادی که متخلف هستند و فراتر از قانون رفتار می کنند، به قانون احترام نمی گذارند و باعث کشته سازی می شوند و خانواده ها را به شرایط نامطلوب می رسانند، برخورد شود و برای آنها اشد مجازات را در خواست می کنیم.

استاندار تهران با اشاره به این موضوع که سازمان های ناظر مثل شهرداری و غیره باید درست به وظیفه خود عمل کنند، افزود: ساخت و سازهای غیر مجاز یک شبه ایجاد نشده است.

وی تصریح کرد: با سازنده متخلف باید برخورد شود، اگر قانون نیست باید قانون تدوین کرد.

در این حادثه چهار ساختمان یک طرف تخریب شده و بصورت پاندمی به ساختمان های دیگر ضربه زده است، اگر این اتفاق در زمان زلزله رخ می داد تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: با هماهنگی دادگستری با سازندگان ساختمان های غیرمجاز برخورد می کنیم

استاندار تهران: با هماهنگی دادگستری با سازندگان ساختمان های غیرمجاز برخورد می کنیم