مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:452023-08-14اقتصادي

ملاک اصلی برای صدور پروانه ساخت در پایتخت اعلام شد


معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: ضوابط صدور پروانه ساخت بر مبنای طرح تفصیلی است و هیچ تغییری در آن انجام نشده است.

- معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: ضوابط صدور پروانه ساخت بر مبنای طرح تفصیلی است و هیچ تغییری در آن انجام نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا صارمی با تأکید بر اینکه مبنای صدور پروانه ساخت در شهر تهران طرح تفصیلی است، گفت: بخشنامه ای اخیرا صادر شده که جهت تعیین تکلیف ابهام به وجود آمده در مناطق 22 گانه شهر تهران بین مفاد بخشنامه صادره از جانب معاونت شهرسازی و معماری در سال 1391 با ضوابط اعلامی در آخرین ویرایش ابلاغی مبحث سوم مقررات ملی ساختمان در خصوص تعیین حداکثر ارتفاع ساختمان، تهیه و تدوین شده است.

وی افزود: در این زمینه باید توجه داشت که آخرین ویرایش مبحث سوم مقررات ملی ساختمان در سال 1395 جمع بندی و ابلاغ شده و معاون شهرسازی و معماری وقت شهرداری تهران نیز در قالب مکاتبه با شماره 216508180.

80 مورخ 1396.

2.

30 این مباحث را جهت اجرا به مناطق 22گانه ابلاغ کرده بود.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه یکی از ضوابط اعلام شده در این مبحث تعیین حداکثر ارتفاع 25متر (ارتفاعی بالغ بر 7 طبقه دارای کاربرد) برای گذرهای با عرض 8 متر است، ادامه داد: از آنجا که این ضوابط مغایرتی با بخشنامه پیشین داشت، مناطق جهت تعیین تکلیف مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاک اصلی برای صدور پروانه ساخت در پایتخت اعلام شد

ملاک اصلی برای صدور پروانه ساخت در پایتخت اعلام شد